Žádaná tzv.,,Zelená kosmetika"

12.01.2016 10:18

Milí příznivci krásy,
srdečně vás vítám v Novém roce 2016 a přeji vám mnoho zdraví a krásy Emotikona smile
Věděli jste, jak moc je žádaná tzv. ,,Zelená" kosmetika?
Níže si přečtěte něco málo o tom, jakým směrem se trend v kosmetice ubírá. Rádi vám s výběrem kosmetiky přímo pro váš typ pleti pomůžeme. Neváhejte nás kontaktovat.

Přírodní ingredience v kosmetice jsou
klíčové pro beauty trh v Americe.
Podle nových výzkumů, které se věnují tomu, co ovlivňuje nákupní preference spotřebitelů, se v oblasti kosmetiky více než polovina žen v Americe ve věku 18+ věnuje složení kosmetických produktů a čtou jejich obaly a složení. Spotřebitelky hledají potenciálně škodlivé ingredience.

Potvrzuje se, že ženy jsou všeobecně více orientované v tom, co kosmetika obsahuje, jaké složky se používají.

Green Beauty Barometr výzkum ukazuje, že nejsledovanější složkou číslo jedna v kosmetice jsou sulfáty následované parabeny, dále jsou to syntetické vůně, PEG a minerální oleje (ropné produkty).

Téměř 6 žen z 10 (59%) čte etikety se složením a hledají složky, které v kosmetice nechtějí a když je najdou, produkty nekoupí.

Téměř 40% žen má v úmyslu zvýšit svoje výdaje na přírodní denní kosmetické produkty

54% žen tvrdí, že je pro ně důležité používat čistě přírodní produkty pro péči o pleť.

Podobně jsou na tom přípravky péče o vlasy – 49%, 
u make-upu 40%, vůně 31% a 26% u přípravků na nehty.

Spotřebitelky během posledních let mění svoje chování, záleží jim na tom, co jedí – co dají do svého těla a s tím logicky uvažují i o tom, jaké kosmetické produkty chtějí používat a dávat na kůži.

Etikety, obaly a složení kosmetických produktů čtou nejvíce ženy ve věku 35-44 let.

Zdroj: SPAwellness

 
 

 

Zpět